THE NORTH FACE 1992 NUPTSE JACKET White מעיל

CT92ZWEFV3
  • 804.00
    1,149.00
  • מחיר חבר מועדון:
    0
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
"Never Stop Exploring" is more than just a tagline — it is the way we choose to live our lives, both personally and at The North Face. Shop the latest TNF products now at BSTN !

SIZE M

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    כל המוצרים ניתן לאיסוף מהחנות אחרי תיאום ווידוי מלאי בחנות בטלפון 0547715550
  • מדיניות החזרת מוצרים
    החלפת פריט תתאפשר רק כאשר מדובר במוצר חדש והוא במצבו המקורי, עם תווית מחוברת, תוך 14 ימי עסקים
    יש לשים לב: אין אפשרות החזרה לפריטים שנקנו במבצע.

    אחריות

    האחריות מבטיחה בצורה מלאה שהמוצרים שאנו משווקים נקיים מפגמים בייצור או בחומרים מהם הם עשויים. בכל מקרה של בעייה במוצר שיימצא שהיא נובעת מפגם שכזה היא תתוקן ללא עלות או שהמוצר יוחלף בחינם. בעיות הנובעות מבלאי נזק מטופלות במסגרת שירות הלקוחות שלנו (ראו בהמשך)

    משך האחריות נקבע על ידי היצרן או היבואן.

    ישנם כמה סוגי אחריות עיקריים-

    אחריות לכל אורך חיי המוצר- אחריות זו מכונה לעיתים בקיצור “אחריות לכל החיים”. אנחנו חושבים שזה מונח מבלבל ומטעה- מה זה “לכל החיים”- של מי- של המשתמש? של המוצר?
    ובכן, למוצרים יש אורך חיים, לכל מוצר יש בלאי טבעי ובסופו של דבר יש להחליפו. יותר מכך, אנשים שונים “גומרים” ציוד בקצב שונה. האחריות לכל אורך חיי המוצר אומרת שכל זמן שהמוצר במצב שמיש ותיקון הוא יטופל.
    אחריות לתקופת זמן קצובה- בד"כ משנה ומעלה. משך הזמן נקבע על ידי היצרן.
    אחריות מינימלית או מוצרים ללא אחריות- במקרים של חיסול מלאי בהנחה מופלגת עשוי להיות מצב בו לא תינתן אחריות על המוצר, או שתהיה אחשיות לפרק זמן קצר. במקרים אלו נציין זאת בדף המוצר.
    הנסיון שלנו מלמד כי רוב הבעיות שנתקלים בהן במוצרים נובעים בסופו של דבר מבלאי או נזק ולכן יש חשיבות לשירות שאנחנו נותנים עבור המוצרים.

    שירות-

    שירות הלקוחות שלנו נועד לטפל בבעיות שעשויות להתעורר עם השימוש במוצרים שאינן נובעות מפגמים כאלה או אחרים.

    במסגרת השירות ננסה לתת מענה לבעיות של בלאי או נזק או שבר. עם רצון טוב וחשיבה מחוץ לקופסא אנו יודעים למצוא פתרונות גם במקרים קיצוניים אולם יש לזכור כי לשירות שאנו נותנים ישנם כללי מסגרת וישנם מקרים בהם אין פתרון פשוט (במקרים קיצוניים בד"כ).

    כללי השירות עבור מוצרים נקבעים על ידי היבואנים של המוצרים שאנו מוכרים.

    שירות הלקוחות עשוי להיות כרוך בתשלום על השירות או הטיפול אולם חשוב לנו להדגיש כי אנו רואים בשירות ערך מוסף ולא מקור רווח ומשתדלים לצמצם למינימום את עלויות הטיפול במידת האפשר.


    זמן הטיפול-

    זמן הטיפול במוצרים הוא בד"כ על 30 ימי עבודה. יש לזכור כי רגע מסירת המוצר אלינו עליו לעבור למחסן היבואן לטיפול, לקבל טיפול ולחזור וזה דורש זמן. במקרים דחופים אנו מבטיחים לעשות כמיטב יכולתנו לזרז את התהליך.לשאלות ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר מול החנות 0547715550
    האתר הינו בבעלות החברה די.אס.או סחר שניר פרישתא ע.מ 037170867 ("המפעיל").
  • Composition - 100% Polyester - a very strong synthetic fiber that boasts high heat resistance and excellent odor absorption
  • Outer material - Polyester
  • Filling material - Feather
  • Care instructions - Washable in a washing machine
  • Sleeve - Long
  • Hood - No
  • Pockets - Zippered pockets
  • Fastening - Zipper
  • Details - Embroidery on the front
  • The model is - 185 cm
  • Wears size - M
x

#{title}

#{text}

#{price}