The North Face La Paz Hooded

5XZF6853XZ
  • 600.00
    1,000.00
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
Jacket by The North FaceFor the outdoors – or logo-bragging rights 
Packs away into left pocket for easy storage 
Padded for extra warmth 
Contrast hood and yoke 
Camo print
Logo to chest 
It's all in the details 
Zip fastening 
Functional pockets
Regular fit - a standard cut for a classic shape

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    כל המוצרים ניתן לאיסוף מהחנות אחרי תיאום ווידוי מלאי בחנות בטלפון 0547715550
  • מדיניות החזרת מוצרים
    החלפת פריט תתאפשר רק כאשר מדובר במוצר חדש והוא במצבו המקורי, עם תווית מחוברת, תוך 14 ימי עסקים
    יש לשים לב: אין אפשרות החזרה לפריטים שנקנו במבצע.

    אחריות

    האחריות מבטיחה בצורה מלאה שהמוצרים שאנו משווקים נקיים מפגמים בייצור או בחומרים מהם הם עשויים. בכל מקרה של בעייה במוצר שיימצא שהיא נובעת מפגם שכזה היא תתוקן ללא עלות או שהמוצר יוחלף בחינם. בעיות הנובעות מבלאי נזק מטופלות במסגרת שירות הלקוחות שלנו (ראו בהמשך)

    משך האחריות נקבע על ידי היצרן או היבואן.

    ישנם כמה סוגי אחריות עיקריים-

    אחריות לכל אורך חיי המוצר- אחריות זו מכונה לעיתים בקיצור “אחריות לכל החיים”. אנחנו חושבים שזה מונח מבלבל ומטעה- מה זה “לכל החיים”- של מי- של המשתמש? של המוצר?
    ובכן, למוצרים יש אורך חיים, לכל מוצר יש בלאי טבעי ובסופו של דבר יש להחליפו. יותר מכך, אנשים שונים “גומרים” ציוד בקצב שונה. האחריות לכל אורך חיי המוצר אומרת שכל זמן שהמוצר במצב שמיש ותיקון הוא יטופל.
    אחריות לתקופת זמן קצובה- בד"כ משנה ומעלה. משך הזמן נקבע על ידי היצרן.
    אחריות מינימלית או מוצרים ללא אחריות- במקרים של חיסול מלאי בהנחה מופלגת עשוי להיות מצב בו לא תינתן אחריות על המוצר, או שתהיה אחשיות לפרק זמן קצר. במקרים אלו נציין זאת בדף המוצר.
    הנסיון שלנו מלמד כי רוב הבעיות שנתקלים בהן במוצרים נובעים בסופו של דבר מבלאי או נזק ולכן יש חשיבות לשירות שאנחנו נותנים עבור המוצרים.

    שירות-

    שירות הלקוחות שלנו נועד לטפל בבעיות שעשויות להתעורר עם השימוש במוצרים שאינן נובעות מפגמים כאלה או אחרים.

    במסגרת השירות ננסה לתת מענה לבעיות של בלאי או נזק או שבר. עם רצון טוב וחשיבה מחוץ לקופסא אנו יודעים למצוא פתרונות גם במקרים קיצוניים אולם יש לזכור כי לשירות שאנו נותנים ישנם כללי מסגרת וישנם מקרים בהם אין פתרון פשוט (במקרים קיצוניים בד"כ).

    כללי השירות עבור מוצרים נקבעים על ידי היבואנים של המוצרים שאנו מוכרים.

    שירות הלקוחות עשוי להיות כרוך בתשלום על השירות או הטיפול אולם חשוב לנו להדגיש כי אנו רואים בשירות ערך מוסף ולא מקור רווח ומשתדלים לצמצם למינימום את עלויות הטיפול במידת האפשר.


    זמן הטיפול-

    זמן הטיפול במוצרים הוא בד"כ על 30 ימי עבודה. יש לזכור כי רגע מסירת המוצר אלינו עליו לעבור למחסן היבואן לטיפול, לקבל טיפול ולחזור וזה דורש זמן. במקרים דחופים אנו מבטיחים לעשות כמיטב יכולתנו לזרז את התהליך.לשאלות ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר מול החנות 0547715550
    האתר הינו בבעלות החברה די.אס.או סחר שניר פרישתא ע.מ 037170867 ("המפעיל").

צור קשר

פרישמן 81 מושב קלחים
כתובת: משק פרישמן 81 מושב קלחים
מספר עסק: 037170867 די.אס.או סחר
טלפון: 0547715550
תנאי השירות
x

#{title}

#{text}

#{price}